projektbarnmat

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Emma Pålsson - 19 maj 2013 11:32

 


I onsdags levererades merparten av min barnmat hem till de föräldrar och barn som ska hjälpa mig att utvärdera matens smak. Till min hjälp hade jag min pojkvän som ställde upp som kartläsare medan jag körde (det hade nog inte gått så bra att göra båda sakerna samtidigt). Allt som allt tog det snäppet mer än en timme att leverera all mat, samt ge muntliga intrsuktioner för hur provsmakningsprocessen och utvärderingen skulle gå till.


Idag är det dags att göra den sista leveransen, två hushåll ska besökas. Utvärderingarna ska, om mina instruktioner följs, komma in i början av nästa vecka. Hittills har inge utvärdering skickats till mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen kan se lite tom ut just nu. Detta beror på att den är tänkt att fungera som redovisning av mitt projektarbete om barnmat. Allt eftersom projektet går framåt kommer bloggen att fyllas på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards